joi, 11 septembrie 2008

alintare?

Yellow

Cred ca nu exista o persoana care sa nu fi alintat o alta persoana, sa nu ii fi diminutivat numele in vreun fel. Lucru asta se intampla cel mai des la copii mici. Eu diminutizez numele la aproape toti prietenii mei..astfel silvia e pentru mine silviuta, corina e corinuta, vlad e vladut (ma rog asta e oarecum discutabil, pentru ca el mereu a fost animalu :-P) si asa mai departe. Imi place sa fac chestia asta, mai ales cu prietenii apropiati..ma face sa ma simt mai aproape de ei.

Vorbeam ieri cu Vlad, minunatul meu bleg coleg de servici, si la un moment dat Vlad imi zice "mirunutza". M-a cam pufnit rasu, in primul rand ca alintul venea de la el, si apoi pentru ca mi se parea ca tocmai s-a mai decoperit un diminutiv la numele meu. Putina lume imi spune pe numele intreg, multa lume il prescurteaza sau gaseste ceva diminutiv/alint. Vlad mi-a dat ideea sa fac o lista cu toate numele care le-am primit de-a lungul timpului. Feel free sa o completati :-P

Miru-toata lumea
Mir-silviuta
Miuca-tati
Mirunica-mami
Mia-ceva lume
Mirunutza-vlad

Sa vedem cat mai continua lista

Cu zambete
littlem

Un comentariu:

Alex spunea...

:)

http://www.youtube.com/watch?v=HGOEyULCP44

duminica faina sa ai !