duminică, 5 octombrie 2008

revenire

Yellow

Cand credeati ca ati scapat de mine, ca s-a ales praful de blogul meu, dupa cum zicea un bun prieten de-al meu, uite ca revin, cu forte noi si cu articole zambarete.

E deja 1 saptamana de cand m-am mutat la Cluj, si sunt foarte incantata. In sfarsit am activitati care imi solicite muschii creierului, stau intr-un apartament ok cu 2 fete(deocamdata) foarte de treaba, faculta a inceput in forta, deja am vreo 3 proiecte pe care trebuie sa le fac in decurs de vreo 2 saptamani, pentru ca asa sunt eu, mi le iau pe toate intr-un timp incredibil de scurt, si apoi nu stiu cum sa le mai scot la capat. Dar zambesc, caci am incredere in mine ca le voi termina la timp.

In ceea ce priveste restul timpului...incerc cat mai pot sa dorm cat mai mult, sa ma distrez asa in limitele bunului simt, si sa imi gasesc mereu timp pentru mine cand pot sa fac orice vreau eu...de obicei acel timp e impartit intre citit, uitat la tv sau vorbit pe mess..iar cand stau pe mess, aflu de tot felu de probleme, cum ar fi ca unii nu au unde sta sa stea in Cluj, ca altii fac 2 ani de facultate intr-un singur an...singura concluzie la care pot ajunge e ca la toti ne este greu :-P

Noul an universitar tocmai ce se deschide in fata noastra si am de gand sa profit din plin de el, cu toate cele bune si rele (din pacate). Va sfatuiesc sa faceti la fel...sa profitati din plin de tot ceea ce aveti si ceea ce va ofera viata.

Cu zambete
littlem


Niciun comentariu: