marți, 18 noiembrie 2008

comeback :-P

Yellow

Stiu ca o sa credeti ca ma uitat cu totul de blogul meu cu zambete, dar nu e asa...din pacate am fost chiar foarte ocupata, o sa va explic mai jos, si nu am avut timpul necesar sa scriu..nu imi place sa scriu doar de dragul de a scrie si de a avea articole.

De ce nu am avut timp sa mai scriu?..pai ar fi faptul ca de la 1 noiembrie am intrat in campul muncii cu acte in regula..imi place foarte mult unde lucrez, e un mediu foarte placut, cunosc multa lume, si in acelasi timp am sansa sa imi pun la punct cateva dintre punctele mele slabe, cum ar fi atentia sporita, rabdare, calmitate. Pe langa faptul ca lucrez, mai am si facultatea care imi ocupa mai tot timpul ramas liber, iar daca nu sunt la facultate sunt la sedintele SSE (Societatea Studentilor Europenisti) unde punem tara la cale :-P

Chiar daca sunt asa de ocupata, promit sa imi fac timp sa scriu...pe langa faptul ca imi face bine sa ma deconectez de restul lumii, nu se va alege nici praful de blogul meu, dupa cum spunea un bun prieten de al meu.

Cu zambete
littlem

Niciun comentariu: