vineri, 8 august 2008

adrenalina pura

Yellow

Cei care ma cunosc, chiar si putin, stiu ca imi plac senzatiile tari, ca sunt cam impulsiva si ca nu prea gandesc o chestie de 2 ori.

Am un prieten bun liviu, care de ceva zile imi tot zice sa iesim cu bicicletele la plimbare, dar cum a mea nu mai prea exista, am zis ca eu ies cu rolele. Zis si facut. La ora 19:15 ma infiintez in fata la hotel parc, ca doar acolo e pista facuta pentru biciclisti (de care eu am aflat doar ieri, dar no, se mai intampla) gata de distractie si miscare in aer liber. Toate bune si frumoase, numai ca la un moment dat vine o curba foarte stransa care mai era si in panta...panta mare!! Trebuie sa mentionez, in apararea mea, pentru cele ce vor urma, ca nu ma stiu da foarte bine cu rolele..adica le am de aproape 2 ani, dar le utilizez foarte putin pe perioada verii, si atunci in locuri unde nu e circulatie deloc.

Deci..in fata mea se apropia tot mai mult acea minunata curba in panta..mai frumos a fost ca nu stiam drumu deloc..si dintr-o data m-am trezit in fata unui tunel, plus oamenii care trebuia sa ii ocolesc..Needless to say, asa cum imi sta mie mai bine, ca am inceput sa zbier dupa liviu...acum cand ma gandesc ma pufneste rasul, dar chiar atunci numai de ras nu imi ardea. All in all, a fost o dupa -amiaza foarte frumoasa, plina de adrenalina, cu multe zambete.

Pentru cei carora le place sa se dea pe role/bicicleta prin parc, ma simt datoare sa va avertizez-desi probabil stiti- de minunata curba in panta care se termina cu un tunel..e frumos dupa vreo 10 minute...

Cu zambete
littlem

Niciun comentariu: