miercuri, 13 august 2008

ploaia de stele

Yellow

Pentru cei care nu au stiut , aseara (12 august) a fost ploaie de stele care a putut fi vizibila si din Sibiu, mai ales dupa miezul noptii.

Un vis de al meu mai vechi, desi vis e cam mult spus, hai sa zicem dorinta, era sa stau undeva unde e liniste, pe capota unei masini si sa ma uit la stele. Intamplarea face ca aseara, putin inainte de miezul noptii sa vina niste prieteni la mine, care erau cu masina si le-m spus de ploaia de stele. Foarte rapid au venit cu propunerea sa mergem undeva , pe nu stiu exact ce platou sa vedem stelute cazatoare. Zis si facut.

In doi timpi si trei miscari eram echipata, in masina , gata de plimbare si admirat corpuri cerestri in cadere. Cand am ajuns pe paltou, am mai dat de niste oameni care admirau cerul senin si instelat. Era o atmosfera incredibil de placuta..relaxanta si cel mai mult imi placea ca era liniste. In fata noastra se intindea marea cerului, cu luna foarte aproape de noi si cu multe stele care luceau in intunericul serii, iar in spatele nostru ca un contrast foarte viu, se vedea Sibiul minunat luminat. Chiar a fost un moment foarte frumos, de tinut minte.

Bineinteles ca am stat pe capota masinii (spre disperarea unuia dintre prietenii mei) si am fost foarte fericita, caci am prins 4 dorinte. La un moment dat se auzea usor din masina, Enya, Only time, una dintre melodiile mele preferate ale ei, facand astfel momentul perfect.

Pentru toti cei care in viitor doresc sa aiba un moment de relaxare, cu aer curat, va recomand platoul..e locul perfect, mai ales daca se anunta si o ploaie de stele....

Cu zambete,
littlem




Niciun comentariu: