vineri, 29 august 2008

oameni ingusti la minte

Yellow

Uite ca nu ma las chiar de tot prinsa de vacanta si mai scriu cate ceva si pe blogul meu..As fi vrut doar sa scriu un articol mai dragut, si nu ma refer dragut ca si limbaj, ci articolul in sine.

Blogul lui Calin -http://www.mazemania.blogspot.com/- este unul dintre putinele bloguri foarte bune pe care le stiu, si este blogul care ma tine la curent cu ceea ce se intampla in Sibiu atunci cand sunt la Cluj. Ce imi place la Calin, la blogul lui este faptul ca nu se sfiieste sa isi spuna parerea direct, fara ocolisuri despre tot ceea ce este atat in Sibiu cat si in tara. In ceea ce priveste viata din Sibiu, omul asta e printre putinii carora le pasa de ceea ce se intampla si care macar incearca sa faca ceva, sa atraga atentia, sa schimbe ceva in sistemul asta de toata jena care e la noi. De curand, am citit un articol despre ceea ce se intampla in sedintele de Consiliu, unde sunt incalcate o serie de drepturi ale omului. Articolul era foarte bine scris, reda realitatea exact asa cum o stiu si eu, dar un comentariu total aiurea al unui individ care l-a dat cu anonim m-a enervat foarte tare.

Nu ma intelegeti gresit. Nu m-a deranjat faptul ca omul acela a dat comentariu, ci comentariul in sine a fost cel care m-a determinat sa ma iau de el si sa scriu articolul asta. Foarte scurt si-dupa parera mea, obraznic- tipul asta il facea pe Calin frustrat. Am stat si m-am intrebt daca individul asta stie macar sensul cuvantului, din moment ce e foarte clar ca nu avea ce cauta adresat catre Calin, si mai ales in legatura cu acel articol. Ma intrebam singura de ce a fost facut frustrat? Pentru ca ii pasa de ceea ce se intampla cu orasul asta? Pentru ca e printre putinii care chiar ia o atitudine atunci cand se comit atat de multe incalcari ale dreptului omului, ale cetateanului?

Chestia care m-a enervat si mai tare a fost ca nici macar nu a avut curajul sa se semneze....dupa cum a spus Calin, devenim o tara de anonimi. Daca am avea toti in noi macar jumatate din dorinta de implicare a lui Calin poate ca am chiar reusi sa schimbam ceva in sistemul asta de care toti ne plangem, dar putini facem ceva ca sa il schimbam.

Keep up the good work Caline!

Cu zambete,
littelm

2 comentarii:

Carti fara pret spunea...

WOW! Mersi Miruna! Si nu uita si tu esti una din persoanele care produce schimbarea lumii. Tine-o tot asa!

blog cu zambete spunea...

merci Calin. astept sa vad daca si eu voi fi numita frustrata