joi, 21 august 2008

oameni si oameni

Yellow

Cei care ma cunosc, chiar si foarte putin, stiu ca de obicei atunci cand zic ca fac ceva sau imi iau un angajament fac tot posibilul sa duc pana la capat ceea ce am zis. Foarte rar mi se intampla sa las pe cineva balta, si si atunci cu cel putin un motiv foarte bun.

Sunt studenta in Cluj. Ca si anul trecut, cam pe tot pe vremea asta, imi caut chirie. Ciudat, dar atunci mi-am gasit intr-o zi..e drept ca am gasit gazda -nu stiam atunci ce naspa e sa stai in gazda, si cum nu aveam alta alternativa , ce era sa fac? Anul acesta din pacate, parca pur si simplu nu mi se arata sa imi gasesc ceva. In cazul in care va intrebati de ce nu stau la camin, e simplu. Din nou fac apel la cei care ma cunosc si care stiu ca imi este imposibil sa stau in camera cu inca 4 individe pe care cel mai probabil nu le voi cunoaste, sa impart baia cu intreg palieru, si sa nu am acces la bucatarie cand vreau (asta avand in vedere ca imi place sa gatesc). O sa spuneti acum "sarac si cu pretentii", dar pur si simplu nu pot sta in asa condintii(asta dupa ce anul trecut am stat cateva zile cu o prietena de a mea in camin, si am crezut ca fac hepatita).

Cautarile de anul acesta au inceput de acum 3 saptamani, cam in fiecare zi vizionand aproximativ 2000 de anunturi din piata online. Ceea ce ma enerveaza la culme si imi scade moralul foarte mult este neseriozitatea oamenilor. Zic asta , pentru ca pana acum am luat 2 tepe foarte nesimtite. Prima dintre ele a fost datorita lipsei (foarte aiurea, dupa parerea mea) de comunicare intre cele care stateau deja in apartament, in sensul ca una zicea ca e libera o camera, ca dupa 3 ore cand trebuia sa imi confirme venirea mea la cluj in ziua urmatoare, spatiul sa nu mai fie disponibil ,fiind deja dat de catre colega. Cat de naspa poate fi chestia asta!!!!! Cel de-al doilea caz m-a descumpanit si mai tare. Gasisem un apartament foarte dragut, intr-o zona buna, la un pret mai mult decat bun. Sun, era inca liber, aranjam sa vin a doua zi la Cluj, cadem de acord chiar si sa platesc chiria pe septembrie pe loc, eu foarte entuziasmata imi cumpar si bilet de bus pentru a doua zi...ce mai , eram aproape ca si aranjata.

Dar surpriza..dupa cateva ore suna persoana cu care stabilisem toate cele si imi spune ca a dat camera disponibila verisoarei sale!! Cata nesimtire!!!! Nu a mai contat faptul ca noi deja stabiliseram niste chestii, ca eu urma sa vin pana in Cluj, ca deja imi cumparasem bilet. Raspunsul tipei a fost, si citez : "Asta este". Ce reactie sa mai ai la asemenea lipsa de respect si bun simt? Putea macar sa astepte sa vad camera, in cel mai rau caz pierzand doar o zi de posibili chiriasi, si nici macar atat, din moment ce o avea pe vara-sa acolo. Asa ca azi, am luat-o din nou, de la capat cu uitatul pe net, cu sunatul...Ce sa mai zic ca acum entuziasmul din mine e undeva sub pamant.

In concluzie, voi cei care imi cititi blogul, si stiti vreun apartament cu 2 camere bun de inchiriat, intr-o zona buna, la pret bun, sau pe cineva care isi mai cauta 2 colege....va rog anuntati-ma. Si daca promiteti cuiva ceva, sau va luati angajamentul in ceva, nu lasati balta persoana respectiva.

Chiar daca sunt suparata tare,

Cu zambete,
littelm

2 comentarii:

Unknown spunea...

Gaza mica si scumpa nu mai fi suparata ca pana la urma o sa gasesti cel mai frumos apartament din Cluj !!!

VladC. spunea...

no bine ma...
cronica cu huidu si gainusha :))